Wij werken samen met DHL. Zij worden ingeschakeld indien je een product besteld hebt. Nadat onze logistieke afdeling jouw bestelling aan ons heeft afgegeven voor verzending, ontvangt je een verzendbevestiging per e-mail. Je kunt vervolgens op onze internetsite inloggen met je klantgegevens en daar de actuele status van de zending volgen.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@borstelshop.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Retour voorwaarden
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,45 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@borstelshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Er is een artikel verkeerd geleverd
In de bovenstaande gevallen verzoeken wij binnen 48 uur na levering contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch via 0528-217088 of per e-mail via info@borstelshop.nl.
Om misbruik van de retourregeling op maatwerkproducten te voorkomen, behoud wij ons het recht om de terugbetaling of het retour van producten te weigeren, indien niet aan de genoemde voorwaarden is voldaan.
Hoe retourneer ik een product?
Voordat je een product retourneert dien je altijd ons retourformulier te gebruiken. Zonder retourformulier kunnen wij een product niet aannemen. Het retourformulier zorgt ervoor dat wij weten welk product geretourneerd wordt. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat jullie over de juiste papieren beschikken om het product op te sturen, zodat vervolgens op de juiste plaats terecht komt.
Het retourformulier download je hier.